تبلیغات

آرشیو

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    دهکده سافت ویر : از سال 2009 به بعد تا به حال خدمات زیادی را به مردم شریف افغانستان بخصوص مردم شریف ولایت هرات باستان کرده است . و افتخار دارد تا در آینده های نزدیک شرکت را هم برای خود بسازد.

امکانات جانبی

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 58
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 3
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 1
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 14
    بازدید ماه بازدید ماه : 11
    بازدید سال بازدید سال : 786
    بازدید کلی بازدید کلی : 8,124

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.108.9
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

معاون سازمان انرژی اتمی ایران: همه دسترسی‌ها به مراکز هسته‌ای مدیریت‌ شده است

معاون سازمان انرژی اتمی ایران: همه دسترسی‌ها به مراکز هسته‌ای مدیریت‌ شده است

معاون سازمان انرژی اتمی هیات علمی دانشگاه های قم را به بازدید از کارخانه غنی سازی اورانیوم فردو برده است

اصغر زارعان، معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفته است "همه دسترسی‌ها به مراکز هسته‌ای [از سوی ایران به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی] مدیریت‌ شده است."

آقای زارعان این موضوع را در جریان دیدار هیات علمی دانشگاه های استان قم از تاسیسات غنی سازی اورانیوم فردور اعلام کرده و "این‌طور نخواهد بود که از هرجایی و هرچیزی بازدید کنند و امنیت ملی و اقتدار حاکمیتی کشور را با مخاطره مواجه کنند."

وب سایت سازمان انرژی اتمی می گوید آقای زارعان همچنین توضیحاتی در زمینه بازرسی‌های آژانس براساس معاهده منع گسترش سلاح های اتمی و پروتکل الحاقی به آن ارائه داد و روش‌های کنترلی آژانس را تشریح کرد.

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 17:27 بعد از ظهر

حملات سایبری در حمایت از داعش در حال افزایش است

حملات سایبری در حمایت از داعش در حال افزایش است

داعش از حملات سایبری در مناطق بحرانی برای جمع‌آوری اطلاعات از نیروهای رقیب استفاده کرده است

یک شرکت امنیتی می‌گوید که شمار فزاینده‌ای از هکرها با حمله به وب‌سایت‌ها و سازمان‌های خبری، در حال کمک به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) برای پخش و گسترش پیام این گروه هستند.

شرکت فایرآی که یک شرکت آمریکایی امنیت شبکه است، می‌گوید که هکتویست‌های هوادار داعش به این گروه کمک می‌کنند تا دست به حملات فرصت‌طلبانه بزند و عملیات پیچیده‌تر و ماهرانه‌تری را به اجرا در آورد.

هکتیویست‌ به هکرهایی گفته می‌شود که برای تبلیغ عقاید یا برای اهداف سیاسی، دست به هک می‌زنند.

شبکه تلویزیونی تی‌وی۵ موند فرانسه در اوائل سال جاری هدف چنین حملاتی قرار گرفت.

هکرها به سایر سازمان‌های رسانه‌ای نیز حمله کرده‌اند.

شرکت فایرآی می‌گوید که چون اهداف مورد حمله گسترده هستند، به دشواری می‌توان گفت چه کسی بیشتر در معرض خطر قرار دارد.

دیوید مرکل، مدیر فن‌آوری فایرآی می‌گوید "تعداد زیادی برای جنگیدن در کنار داعش به سوریه می‌روند، اما راه دیگر آن است که در خانه بمانند و جنگ را از خانه انجام دهند."

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 17:26 بعد از ظهر

رئیس جمهور غنی وضعیت عمومی امنیتی کشور را مورد بررسی قرار داد

 رئیس جمهور غنی وضعیت عمومی امنیتی کشور را مورد بررسی قرار داد

۱۳ جوزای ۱۳۹۴

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز در مرکز توحید از طریق کنفرانس ویدیویی، وضعیت عمومی امنیتی کشور را مورد بررسی قرار داد.

در این کنفرانس ویدیویی که وزیر امور داخله، سرپرست وزارت دفاع ملی  و معاون آن وزارت، مشاور امنیت ملی، رئیس اداره مستقل ارگان های محل، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، رئیس عمومی امنیت ملی، لوی درستیز وزارت دفاع ملی، قوماندانان قول اردو های زون شمال، جنوب غرب و هلمند و والیان ولایات ارزگان و بامیان حضور داشتند، ابتدا رئیس جمهوری اسلامی افغانستان از ایثار و فداکاری منسوبان قوای امنیتی و دفاعی کشور در راستای حفظ حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و تامین امنیت کشور ابراز امتنان نمود و به روح شهدای نیروهای امنیتی و هموطنان ملکی ما اتحاف دعا کرد.

سپس در مورد وضعیت عمومی امنیتی کشور، ارتقای قابلیت های لازم محاربوی منسوبان نیروهای امنیتی و دفاعی و آماده گی ها برای برگزاری مراسم رسمی نامگذاری بامیان به عنوان نخستین مرکز فرهنگی کشور های عضو سارک یا سازمان همکاری های منطقوی جنوب آسیا، صحبت گردید.

رئیس جمهور با تاکید بر همکاری و تشریک مساعی بیشتر میان ارگان های مختلف دولتی، بخاطر برگزاری بهتر مراسم نامگذاری بامیان منحیث مرکز فرهنگی کشور های عضو سازمان سارک، به مراجع مربوطه هدایات لازم داد.

رئیس جمهور غنی برگزاری این مراسم را برای افغانستان با اهمیت خوانده گفت که مهمانان عالی رتبه کشور های عضو سازمان سارک که قرار است در این مراسم اشتراک نمایند، از سوی وی در کابل استقبال خواهند شد.

در بخش دیگری ویدیو کنفرانس، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ضمن تاکید بر بهبود وضعیت معیشتی منسوبان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، هدایت صادر نمود که در زمینه اجرای اعاشه قول اردوی قوای هوایی و نیروهای عملیات های خاص مطابق به ایجابات کالوری لازم به زودترین فرصت ممکن اقدامات لازم روی دست گرفته شود.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 16:38 بعد از ظهر

۴۳ تن از دشمنان مردم افغانستان در چندین عملیات پاکسازی کشته شدند

۴۳ تن از دشمنان مردم افغانستان در چندین عملیات پاکسازی کشته شدند


 در عملیات های مشترک تصفیه ی نیروهای امنیتی کشور شامل پولیس ملی ،اردوی ملی و امنیت ملی در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳ تن از دشمنان صلح و ثبات مردم افغانستان کشته شدند.

این عملیات ها که به هدف سرکوب ونابودی دشمنان مردم افغانستان که در مربوطات ولایت های تخار،کندز،بدخشان،بلخ،فراه ،کنر،بغلان، کندهار و پکتیکا راه اندازی گردیده بود ،۴۳ تن از دشمنان مردم افغانستان کشته،۱۱ تن زخمی و ۲ تن دیگر شان از سوی نیروهای امنیتی کشوربازداشت شدند.

در این عملیات ها مقداری جنگ افزار نیز بدست نیروهای امنیتی کشورافتاده ودر حال حاضر در شماری از ولایت های کشور عملیات پاکسازی به هدف سرکوب و نابودی دشمن جریان دارد.

هدف راه اندازی این عملیات های تصفیه یی تامین بهتر امنیت  و جلوگیری از بازگشت دشمنان مردم افغانستان به محل و خدمت رسانی به مردم محل بوده است.
 
از سوی دیگر نیروهای پولیس ملی در ۲۴ ساعت گذشته، از ۱۰ رویداد انفجار ماین در مربوطات کنر،بلخ،ارزگان،میدان وردک،فراه،نیمروز و هلمند جلوگیری نمودند .

این ماین ها به تازه گی از سوی دشمنان مردم افغانسان به خاطر اهداف تروریستی جاسازی شده بود.

نیروهای امنیتی کشور به ویژه نیروهای پولیس ملی با عزم و اراده قوی  تلاش های خود را به هدف سرکوب ونابودی دشمنان مردم افغانستان شدت بخشیده اند و به خاطر تامین امنیت بهتر و ایجاد یک فضای امن به مردم افغانستان،از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهند کرد.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 16:18 بعد از ظهر

کره جنوبی با آزمایش موشکی به کره شمالی هشدار داد

کره جنوبی با آزمایش موشکی به کره شمالی هشدار داد

کره جنوبی در برابر حمایت اتمی آمریکا با محدود کردن توان موشکی خود موافقت کرده است

کره جنوبی با انجام یک آزمایش موشکی به اظهارات اخیر مقامات کره شمالی واکنش نشان داده است.

روز چهارشنبه، ١٣ خرداد (٣ ژوئن)، وزارت دفاع کره جنوبی از پرتاب آزمایشی دو نوع موشک بالستیک ساخت داخل خبر داد که به گفته کارشناسان، تمامی نقاط کره شمالی در برد آنها قرار دارد.

براساس این گزارش، پرتاب آزمایشی این موشک‌ها با حضور پارک گوئن-هی، رئیس جمهور کره جنوبی صورت گرفت که اقدامی غیرمتعارف محسوب می‌شود.

این آزمایش موشکی حدود یک ماه پس از آن انجام شده که کره شمالی اعلام کرد که یک فروند موشک بالیتسک قابل پرتاب از زیردریایی را با موفقیت آزمایش کرده و خبرگزاری دولتی آن کشور تصویری از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را هنگام مشاهده این آزمایش منتشر کرد. در عین حال، برخی کارشناسان نظامی معتقدند که احتمالا مقامات کره شمالی در مورد خصوصیات این موشک اغراق کرده‌اند.

مقامات کره شمالی همچنین از پیشرفت در ساخت تسلیحات اتمی خبر داده و گفته‌اند که در زمینه تولید کلاهک اتمی قابل نصب بر موشک‌های ساخت داخل موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌اند هر چند کارشناسان در این مورد نیز ابراز تردید کرده‌اند. در عین حال، این اتفاق نظر وجود دارد که کره شمالی امکانات قابل توجهی را به بخش تسلیحات موشکی و هسته‌ای خود اختصاص داده است.

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 15:46 بعد از ظهر

سازمان‌دهندگان حمله مرگبار به مهمانخانه‌ای در کابل بازداشت شدند

سازمان‌دهندگان حمله مرگبار به مهمانخانه‌ای در کابل بازداشت شدند

امنیت ملی افغانستان اعلام کرده که سازمان‌دهندگان حمله مرگبار به مهمانخانه پارک‌پالس شهر کابل بازداشت شده‌اند.

در خبرنامه اداره عمومی امنیت ملی آمده است که این افراد که عضو شبکه حقانی هستند در عملیاتی ویژه در منطقه "سنگ نوشته" شهر کابل بازداشت شدند.

یکی از بازداشت شدگان با موسسه دیگری نیز کار می‌کرده است.

امنیت ملی می‌گوید که بازداشت شدگان اعتراف کرده‌اند که حمله به مهمانخانه پارک پالس در شهر پیشاور پاکستان زیر نظر یک فرمانده شبکه حقانی طراحی شده بود.

طبق یافته‌های امنیت ملی، ابتدا یکی از سازمان‌دهندگان با استفاده از کارت هویت جعلی اداره توسعه بین‌المللی ایالات متحده آمریکا در افغانستان (USAID) وارد مهمانخانه پارک پالس شد و پس از بررسی مهمانخانه نقشه آن را در اختیار شبکه حقانی قرار داد.

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 15:44 بعد از ظهر

تلاش برای شناخت 'ماده تاریک' آغاز می‌‌شود

تلاش برای شناخت 'ماده تاریک' آغاز می‌‌شود

شتاب‌دهنده بزرگ هادرون برای شناخت ماده تاریک به کار افتاده است

پژوهشگران مرکز پژوهشی سرن تلاش برای شناخت ماهیت ماده تاریک را آغاز می‌کنند.

روز چهارشنبه، ١٣ خرداد (٣ ژوئن)، پژوهشگران سازمان اروپایی تحقیقات هسته‌ای، موسوم به مرکز پژوهشی سرن واقع در مرز سوئیس پس از یک وقفه دو ساله بار دیگر با استفاده از شتاب‌دهنده بزرگ هادرون آزمایش‌‌هایی را به اجرا می‌گذارند با این امید که بتوانند به ماهیت ماده تاریک پی ببرند.

شتاب‌دهنده بزرگ هادرون مجتمعی زیر زمینی به طول ٢٧ کیلومتر واقع در مرز سوئیس و فرانسه است و فعالیت خود را در سال ٢٠١٠ آغاز کرد. این مرکز در آزمایش‌های قبلی سرانجام توانست وجود ذره بنیادی هیگس بوسون، موسوم به ذره الهی را نشان دهد. وجود این ذره بخشی از نظریه کیهانی مهبانگ را تشکیل می‌دهد اما پیش از آن، مشاهداتی در اثبات آن وجود نداشت.

در آزمایشی که روز چهارشنبه آغاز می‌شود، ذرات بنیادی پروتون با انرژی بسیار زیاد به یکدیگر برخورد خواهند کرد تا به این ترتیب، شرایط کیهانی در بیش از سیزده میلیارد سال پیش، یعنی زمان وقوع مهبانگ و آغاز جهان کنونی در مقیاسی کوچک بازسازی شود. پژوهشگران انتظار دارند در این شرایط، شاهد بروز ماده تاریک باشند.

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 15:42 بعد از ظهر

بلاتر از ریاست فیفا کنار می‌رود

بلاتر از ریاست فیفا کنار می‌رود

آقای بلاتر ۷۹ ساله چهار روز پیش علیرغم اعتراض گسترده، برای پنجمین بار بعنوان رئیس فیفا انتخاب شد

سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

او در حالی استعفای خود را اعلام کرد که از هفته پیش دامنه اتهامات فساد مالی به مقامات ارشد فیفا ابعاد بی‌سابقه‌ای پیدا کرد.

آقای بلاتر که ۷۹ سال دارد چهار روز پیش علیرغم مخالفت و اعتراض گسترده برای پنجمین بار بعنوان رئیس فیفا انتخاب شد.

او از کنگره فیفا درخواست نشست اضطراری کرده "تا هر چه سریعتر" رئیس تازه‌ای را انتخاب کند.

آقای بلاتر در کنفراس خبری کوتاه خود گفت:"همه اعضای فیفا با انتخاب دوباره من بعنوان رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال موافق نیستند، از جمله باشگاه‌ها، هواداران، بازیکنان و کسانی که مثل ما به فوتبال زندگی می‌بخشند."

سپ بلاتر که به مدت ۱۷ سال ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال را بر عهده داشته در مورد انتخابات آینده ریاست فیفا گفته است:" کنگره بعدی فیفا قرار است در تاریخ ۱۳ می در مکزیکو برگزار شود که اگر برای انتخابات تا آن موقع صبر کنیم کارها عقب خواهد افتاد. من از اعضای کمیته اجرایی درخواست خواهم کرد که مقدمات برگزاری کنگره اضطراری را برای انتخاب جانشین من فراهم آورند."

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 6:45 قبل از ظهر

سپ بلاتر 'در آمریکا موضوع تحقیقات است'

سپ بلاتر 'در آمریکا موضوع تحقیقات است'

رسانه های آمریکایی گزارش می دهند که تحقیقات مقام های آمریکایی در مورد فساد در فدراسیون جهانی فوتبال، شامل سپ بلاتر رئیس فیفا هم می شود.

این خبر ساعاتی پس از آن منتشر شد که آقای بلاتر اعلام کرد از مقام خود کناره گیری خواهد کرد.

دادستان ها در آمریکا هفته پیش دستور بازداشت هفت مقام در سوئیس را دادند که بخشی از طرح اتهام علیه ۱۴ نفر بود.

آقای بلاتر دو روز بعد از این بازداشت ها مجددا به ریاست فیفا انتخاب شد.

با این حال او روز سه شنبه گفت به نظر می رسد که "اختیارات سپرده شده به او مورد حمایت همه جهان نیست."

آقای بلاتر گفت که "فیفا نیازمند بازسازی جدی در ساختارها است."

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 6:44 قبل از ظهر

سنای آمریکا جمع آوری داده های تلفنی را محدود کرد

سنای آمریکا جمع آوری داده های تلفنی را محدود کرد

تصویب قانون با مخالف سناتور جمهوری خواه رند پال عقب افتاده بود

سنای آمریکا به محدود کردن توانایی دولت این کشور در جمع آوری داده های تماس های تلفنی رای داده است، سیاستی که پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به خاک آمریکا برقرار شده بود.

"قانون آزادی آمریکا" (USA Freedom Act) توانایی دولت برای جمع آوری گسترده این داده ها را تمدید می کند اما محدودیت های تازه و بزرگی بر آن اعمال می کند.

این مصوبه که جایگزین قانون "میهن پرستی" می شود مورد حمایت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا است که می گوید ابزاری ضروری برای مبارزه با تروریسم است. او در پیامی در توئیتر گفت که مصوبه تازه را امضا خواهد کرد.

بعد از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به نیویورک و واشنگتن که منجر به مرگ حدود سه هزار نفر شد، قوانین تازه امنیتی برقرار شد.

قانون تازه جایگزین یک برنامه سازمان امنیت ملی (ان اس ای) می شود که این سازمان براساس آن، داده های شخصی مربوط به تماس های تلفنی مثل مبدا و مقصد تماس را جمع آوری می کرد.

ادوارد اسنودن مقاطعه کار سابق ان اس ای با گریز به هنگ کنگ و بعد روسیه این برنامه را فاش کرد که به بحث های گسترده در مورد نقض حریم خصوصی شهروندان دامن زد.

 

ادامه خبر را در ادامه مطلب بخوانید.


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 1394/03/13 ساعت: 6:42 قبل از ظهر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 6