تبلیغات

آرشیو

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    دهکده سافت ویر : از سال 2009 به بعد تا به حال خدمات زیادی را به مردم شریف افغانستان بخصوص مردم شریف ولایت هرات باستان کرده است . و افتخار دارد تا در آینده های نزدیک شرکت را هم برای خود بسازد.

امکانات جانبی

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 58
    کل نظرات کل نظرات : 3
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 3
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
    بازدید هفته بازدید هفته : 5
    بازدید ماه بازدید ماه : 267
    بازدید سال بازدید سال : 1,042
    بازدید کلی بازدید کلی : 8,380

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.140.206
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

مقامات ایران کشته شدن پانزده نظامی ایرانی در عراق را تکذیب کردند

مقامات ایران کشته شدن پانزده نظامی ایرانی در عراق را تکذیب کردند

نیروهای شبه نظامی عراق خود را برای عملیات علیه داعش در رمادی آماده می‌کنند

مقامات جمهوری اسلامی خبر کشته شدن پانزده نظامی ایرانی در عراق را تکذیب کرده‌ و حضور نفرات داعش در نزدیکی مرزهای ایران را نادرست دانسته است.

روز گذشته، گزارش شد که پانزده نظامی ایرانی در حمله انتحاری نفرات گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) به یک پایگاه پلیس در استان انبار عراق کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایران - ایرنا - حسن دانایی فر، سفیر جمهوری اسلامی در بغداد گفته است که "این خبر صحت ندارد بلکه مطرح کنندگان در پی مسایل انحرافی و اتهامات واهی مداخله ایران در عراق هستند." آقای دانایی فر همزمان آمریکا و کشورهای غربی را متهم کرده است که "دنبال نابودی داعش نیستند."

حسن ذوالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور، نیز گفته است که خبر کشته شدن پانزده نظامی ایرانی در عراق مورد تایید نیست. به گزارش ایرنا، آقای ذوالفقاری شایعات مربوط به حضور نیروهای داعش در نزدیکی مرزهای ایران و عراق را هم تکذیب کرده و گفته است که "اساسا داعش یا نیروهای تروریستی تکفیری توان نظامی تهدید کننده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران نیستند."

در گزارش مربوط به کشته شدن پانزده نظامی ایرانی در حمله انتحاری به پاسگاه پلیس در استان انبار آمده بود که پیشتر، محموله ای از موشک‌های ضد تانک ایرانی به این پاسگاه تحویل شده بود و احتمالا نظامیان ایرانی به منظور به کارگیری یا آموزش استفاده از آنان به نیروهای عراقی در محل حضور داشتند.

فیروزآبادی حضور داعش در نزدیکی مرزهای ایران را تکذیب کرده است

براساس این گزارش، مقامات عراقی گفته بودند که این عملیات انتحاری که با استفاده از سه خودرو نظامی بمب‌گذاری شده از نوع هاموی صورت گرفته و چند افسر عالیرتبه نیز در میان قربانیان این حمله بوده‌اند.

چند هفته پیش، نیروهای دولت اسلامی موفق شدند شهر رمادی، مرکز استان انبار را تصرف کنند و به گفته منابع دولتی عراق، مقادیر قابل توجهی تسلیحات و تجهیزات نظامی به دست آنان افتاده است.

همچنین، سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفته است که "هرگاه رد پای داعش به ۴۰ کیلومتر آن طرف مرزهای ما برسد، آن را نابود می‌کنیم."

چندی پیش، سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت که نیروهای داعش در نزدیکی مرزهای ایران هستند و برای انجام عملیات در ایران، پیش بینی هایی انجام داده بودند که توسط نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی خنثی شد.

آقای فیروزآبادی در این مورد گفته است که "متاسفم که گزارش اخیر امیر پوردستان خبری شد. ما هرگز داعشی در مرزها نداشتیم."

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار اینکه داعش تهدیدی برای ایران نیست، گفته است: "داعش یک تفکر است و ممکن است برخی از جوانان را جذب کند و حرکاتی کنند مانند آنچه در استرالیا اتفاق افتاد."


تاریخ ارسال پست: سه شنبه 1394/03/12 ساعت: 16:21 بعد از ظهر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش